Różnice w zachowaniach kupujących w zależności od kategorii

Czas czytania~ 1 MIN

Analiza zachowań kupujących na aukcjach internetowych ujawnia kluczowe różnice w zależności od kategorii produktu. W przypadku elektroniki użytkowej dominuje racjonalna kalkulacja ceny i specyfikacji, co wpływa na bardziej przewidywalny przebieg licytacji. Zupełnie inaczej jest przy przedmiotach kolekcjonerskich, gdzie emocje i chęć posiadania unikalnego dobra napędzają dynamiczne wojny licytacyjne w ostatnich sekundach. Zrozumienie tych mechanizmów pozwala na lepsze dopasowanie strategii sprzedaży, optymalizując zarówno opis oferty, jak i moment jej zakończenia.

Twoja ocena artykułu:
Dokonaj oceny przyciskiem
    cookie Cookies, zwane potocznie „ciasteczkami” wspierają prawidłowe funkcjonowanie stron internetowych, także tej lecz jeśli nie chcesz ich używać możesz wyłączyć je na swoim urzadzeniu... więcej »
    Zamknij komunikat close